Presupune această activitate construirea cunoștințelor?

DA

Elevii se folosesc de detaliile unei povestiri pentru a deduce motivele pentru care un anumit personaj a comis o crimu0103.

Elevii folosesc motorul de cu0103utare Bing pentru a cu0103uta pe web informau021bii despre activitu0103u021bile locale destinate protecu021biei mediului. Apoi analizeazu0103 aceste informau021bii pentru a vedea ce alte activitu0103u021bi s-ar mai putea face.

Elevii scriu o lucrare u00een care comparu0103 u0219i pun u00een antitezu0103 informau021bii obu021binute din diferite surse. Elevii comparu0103 diferite modalitu0103u021bi de prognozare a vremii, utilizate u00een trecut u00een mediul rural, pentru a stabili credibilitatea lor u0219i a oferi o explicau021bie a eventualei lor fiabilitu0103u021bi.

Elevii care nu au u00eenvu0103u021bat u00eencu0103 despre dreptele paralele examineazu0103 mai multe perechi de linii drepte u00eentr-un plan pentru a u00eencerca su0103 dea o definiu021bie a dreptelor paralele.

u00a0

u00a0

X

NU

Elevii se folosesc de detaliile unei povestiri pentru a descrie modul u00een care un anumit personaj a comis o crimu0103.

Elevii folosesc motorul de cu0103utare Bing pentru a cu0103uta pe web informau021bii despre activitu0103u021bi locale destinate protecu021biei mediului. Apoi folosesc informau021biile obu021binute pentru a realiza o prezentare. Elevii redacteazu0103 o lucrare care descriu ceea ce au aflat online sau din cu0103ru021bi.

Elevii familiarizau021bi cu un barometru folosesc unul pentru a mu0103sura presiunea atmosfericu0103 u0219i a prognoza evoluu021bia vremii pe termen scurt.

Elevii cu0103rora li s-a predat deja definiu021bia dreptelor paralele utilizeazu0103 aceastu0103 definiu021bie pentru ca examinu00e2nd mai multe perechi de linii drepte u00eentr-un plan su0103 le identifice pe cele care sunt paralele.

u00a0

Elevii se folosesc de detaliile unei povestiri pentru a deduce motivele pentru care un anumit personaj a comis o crimu0103.

Elevii folosesc motorul de cu0103utare Bing pentru a cu0103uta pe web informau021bii despre activitu0103u021bile locale destinate protecu021biei mediului. Apoi analizeazu0103 aceste informau021bii pentru a vedea ce alte activitu0103u021bi s-ar mai putea face.

Elevii scriu o lucrare u00een care comparu0103 u0219i pun u00een antitezu0103 informau021bii obu021binute din diferite surse. Elevii comparu0103 diferite modalitu0103u021bi de prognozare a vremii, utilizate u00een trecut u00een mediul rural, pentru a stabili credibilitatea lor u0219i a oferi o explicau021bie a eventualei lor fiabilitu0103u021bi.

Elevii care nu au u00eenvu0103u021bat u00eencu0103 despre dreptele paralele examineazu0103 mai multe perechi de linii drepte u00eentr-un plan pentru a u00eencerca su0103 dea o definiu021bie a dreptelor paralele.

u00a0

u00a0

Scroll to Top