DA
Fiecare membru al echipei de elevi cerceteazu0103 u0219i documenteazu0103 cu00e2te un sistem intern diferit (circulator, digestiv etc.) al broau015ftelor. Apoi lucreazu0103 u00eempreunu0103 pentru a diseca o broascu0103 u0219i a scrie un raport de laborator despre disecu0163ie identificu00e2nd pu0103ru021bi ale broau0219tei u0219i sistemele din care acestea fac parte. Elevii se bazeazu0103 reciproc pe activitatea colegilor de echipu0103 pentru a identifica cu succes ceea ce constatu0103 u00een timpul disecu0163iei.
Membrii unei echipe de elevi folosesc, fiecare, propriul dispozitiv conectat la reu021bea pentru a furniza coordonatele punctelor a cu0103ror unire ulterioaru0103 trebuie su0103 formeze o stea. Contribuu0163ia fiecu0103rui elev este absolut necesaru0103 pentru ca grupul su0103 poatu0103 finaliza desenul bazat pe coordonate.
O echipu0103 de elevi realizeazu0103 un site web turistic, prezentu00e2nd istoria, cultura, atracu021biile u0219i locurile de cazare din zonu0103. Fiecare membru al echipei poate realiza o altu0103 componentu0103 a site-ului dar ei trebuie su0103 colaboreze pentru a stabili cum su0103 organizeze informau021biile u0219i cum su0103 asambleze componentele realizate individual pentru a crea cel mai bun site turistic din zona lor.
Elevii folosesc Microsoft Whiteboard u00een timpul unei lecu021bii la distanu0163u0103 prin Teams pentru a crea o diagramu0103 cu lanu021bul trofic din ecosistemul unei ape stu0103tu0103toare. Fiecare elev se ocupu0103 de identificarea u0219i descu0103rcarea imaginii unei anumite specii din acest lanu021b trofic. Apoi elevii trebuie su0103 colaboreze pentru a plasa fiecare specie u00een locul potrivit din lanu021bul trofic pe care u00eel vor desena pe Whiteboard. Elevii trebuie su0103 lucreze u00eempreunu0103 pentru a finaliza o prezentare completu0103 u0219i fidelu0103 a lanu0163ului trofic.
X
NU
Membrii echipei de elevi lucreazu0103 u00eempreunu0103 pentru a studia broau015ftele, dar fiecare elev efectueazu0103 propria disecu021bie u0219i scrie propriul raport de laborator. Elevii lucreazu0103 u00eempreunu0103 pe componenta de cercetare, dar rezultatele nu necesitu0103 informau021bii de la ceilalu021bi membri ai echipei sau participarea acestora.
Un singur membru al echipei u00eeu0219i foloseu015fte dispozitivul conectat la reu021bea pentru a marca toate punctele, u00een sistemul de coordonate, necesare realizu0103ri unei forme de stea, cu indicau021bii din partea colegilor su0103i. Doar un singur elev marcheazu0103 coordonatele; ceilalu021bi pot contribui, dar pot u0219i renunu021ba fu0103ru0103 a u00eempiedica grupul su0103 finalizeze produsul.
Fiecare elev creeazu0103 o paginu0103 web despre istoria, cultura, atracu021biile u0219i locurile de cazare din zonu0103, acestea urmu00e2nd su0103 fie legate de pagina web a clasei. Nu este necesar ca elevii su0103 lucreze la o strategie comunu0103.
Elevii folosesc Microsoft Whiteboard u00een timpul unei lecu021bii la distanu0163u0103 prin Teams pentru a identifica care dintre speciile din ecosistemul unei ape stu0103tu0103toare sunt carnivore, erbivore sau omnivore, plasu00e2nd fiecare specie u00een grupul corespunzu0103tor categoriei respective. Orice elev poate folosi propriul mouse pentru a plasa orice specie u00een orice listu0103; nu este necesar ca elevii su0103 lucreze u00eempreunu0103 u00een nici un fel.