La ora de biologie elevii compun un eseu argumentativ destinat unei organizau021bii de mediu pe care doresc su0103 o convingu0103 de imporu00adtanu021ba descoperirilor pe care le-au fu0103cut u00een cadrul unui proiect de cercetare privind ecosistemul urban.
DA
Profesorii noteazu0103 atu00e2t calitatea conu021binutului eseului cu00e2t u0219i abilitu0103u021bile de argumentare ale elevilor.
X
NU
Profesorii noteazu0103 doar calitatea informau021biilor cuprinse u00een eseu.
Elevii unui liceu cu profil real efectueazu0103 calculele pentru determinarea poziu021biei punctelor u00eentr-un sistem de coordonate prin care vor trasa graficul dependu00adenu021bei rezistivitu0103u021bii unui metal, de temperaturu0103.
DA
Sunt definite obiective de u00eenvu0103u021bare atu00e2t din matematicu0103, cu00e2t u015eI din fizicu0103.
X
NU
Nu sunt definite obiective de u00eenvu0103u021bare pentru matematicu0103.
La ora de fizicu0103 elevii folosesc TIC pentru a-u0219i prezenta activitatea lor u00een fau021ba clasei.
DA
–
X
NU
Folosirea TIC drept instrument la ora de fizicu0103 nu este consideratu0103 ca fiind o activitate interdisciplinaru0103.