Elevii suntu00a0creatori de produse TICu00a0atunci cu00e2nd ei realizeazu0103 produse TICu00a0pentru utilizatori reali. De exemplu, dacu0103 elevii u00eenregistreazu0103 un podcast u0219i u00eel posteazu0103 pe Internet, aceu0219tia creeazu0103 un produs TIC pe care alu021bii l-ar putea folosi. Produsul existu0103 u0219i dincolo de activitatea de u00eenvu0103u021bare putu00e2nd fi folosit u0219i de o audienu021bu0103 externu0103 care poate beneficia de el.
Atunci cu00e2nd eleviiu00a0u00eendeplinesc activitu0103u021bi creativeu00a0precum cea descrisu0103 mai sus, TIC sprijinu0103 u00een acelau0219i timp rezolvarea de probleme din lumea realu0103 u0219i inovarea. Elevii trebuie su0103 ia u00een considerare un public autentic, cum ar fi o comunitate care are nevoie de informau021biile pe care podcast-ul lor le va oferi sau elevi din clasele mai mici care vor u00eenvu0103u021ba despre prevenirea ru0103spu00e2ndirii bolilor contagioase de pe urma simulu0103rii pe care o vor crea colegii lor din clasele mai mari. u00cen proiectarea produsului lor TIC elevii trebuie su0103 u021binu0103 cont de nevoile u0219i preferinu021bele respectivului public. u00cen mod ideal, daru00a0nu u0219i necesar, produsul elevilor poate fi utilizat u00een mod concret de cu0103tre publicul vizat. Elevii care creeazu0103 un produs fu0103ru0103 a avea u00een vedere un anumit tip de publicu00a0nu se calificu0103 drept creatori de produse TICu00a0u00een baza acestei definiu021bii.