Elevilor li se solicitu0103 su0103 u00eeu0219iu00a0conceapu0103 comunicarea avu00e2nd u00een vedere un anumit publicu00a0atunci cu00e2nd ei trebuie su0103 se asigure cu0103 cele comunicate de ei sunt adecvate unui anumit tip de cititori, ascultu0103tori, spectatori sau alte categorii de persoane cu care comunicu0103. Nu este suficient ca elevii su0103 comunice unui public general pe Internet. Ei trebuie su0103 aibu0103 u00een vedere un anumit grup cu nevoi specifice, pentru a-u0219i putea elabora comunicarea u00een mod corespunzu0103tor.
Cu00e2nd elevii comunicu0103 cu un anumit public, ei trebuie su0103 selecteze instrumentele, conu021binutul u0219i stilul pe care le vor folosi pentru a u201eajungeu201d la respectivul public. Elevilor li se poate solicita su0103 ia u00een considerare instrumentele la care publicul are acces sau pe care le foloseu0219te u00een mod regulat, informau021biile relevante pe care trebuie su0103 le prezinte pentru ca publicul respectiv su0103 le u00eenu021beleagu0103 teza sau caracterul formal ori informal al limbajului pe care e necesar su0103 u00eel foloseascu0103 pentru ca acesta su0103 fie adecvat publicului.
Pentru a se ridica la nivelul acestui descriptor de calitate, activitatea de u00eenvu0103u021bare ar putea indica un anumit tip de public sau elevilor li s-ar putea permite su0103 u00eeu0219i selecteze propriul public. Ar fi ideal, dar nu esenu021bial, ca respectiva comunicare su0103 fi vu0103zutu0103 u0219i u00een realitate de respectivul public.u00a0Cerinu021ba este ca elevii su0103 u00eeu0219i conceapu0103 comunicarea u021binu00e2nd cont de acest tip de public. De exemplu, elevii ar putea crea un anumit tip de prezentare prin care su0103-i u00eenveu021be, pe colegii lor din clasele mai mici, u00eempu0103ru021birea fracu021biilor. Ei vor trebui su0103 decidu0103 ce mod de comunicare vor folosi pentru a u201eajungeu201d la respectivii elevi (de exemplu, un podcast), ce tip de limbaj u0219i de conu021binut vor fi u00eenu021belese de cu0103tre eleviiu00een cauzu0103 fiindu-le familiare. Aceste cerinu021be calificu0103 activitatea de u00eenvu0103u021bare la nivelul acestui descriptor chiar dacu0103 podcast-ul nu va fi audiat de cu0103tre elevii din clasele mai mici.
Mulu021bi profesori consideru0103 cu0103 este utilu0103 specificarea unui public avu00e2nd o vu00e2rstu0103 sau o pregu0103tire diferitu0103 de cea a elevilor care pregu0103tesc comunicarea, pentru a evidenu021bia acestora necesitatea de a se gu00e2ndi la publicul comunicu0103rii u00een termeni de ce/cu00e2t este acesta capabil su0103 u00eenu021beleagu0103 u0219i ce anume va considera interesant