Acu021biunea elevilor este un termen complex u0219i plin de semnificau021bii. Este asociatu0103 sau folositu0103 ca sinonim pentru u00eenvu0103u021barea personalizatu0103, centratu0103 pe elev sau u00eenvu0103u021barea diferenu021biatu0103. Deu0219i existu0103 caracteristici u0219i strategii care se suprapun la realizarea tuturor acestor idei, acu021biunea elevilor este unicu0103, deoarece oferu0103 elevilor puterea de a lua decizii.
Oferind elevior posibilitatea de a decide ce su0103 u00eenveu021be sau modul u00een care su0103 realizeze o sarcinu0103, nu numai cu0103 le oferu0103 oportunitu0103u021bi de u00eenvu0103u021bare continue, ci u0219i abilitu0103u021bi adiacente, managementul timpului u0219i su0103 vadu0103 costurile de oportunitate ale acu021biunilor lor. Elevii cu multu0103 activitate dezvoltu0103 o mentalitate avansatu0103, sunt concentrau021bi mai mult pe creu0219terea academicu0103 (nu pe rezultatele testelor), sunt mai curiou0219i u00een legu0103turu0103 cu conu021binutul cu care interacu021bioneazu0103 (prin urmare u00eel u00eenvau021bu0103 mai u00een profunzime) u0219i sunt mai bine pregu0103tiu021bi pentru a reuu0219i su0103 u00eenveu021be pe tot parcursul vieu021bii lor.
Progres curs

TESTE

LECu021aII

SUBIECTE