Formare despre noțiunile de bază

Conținutul cursului

Total: 55 lecții / 13 teste Timp: 5 săptămâni

Introducere


Imaginați-vă că elevii dumneavoastră ar lucra aproape integral fără suport pe hârtie și nu mai trebuie să vă faceți griji cu privire la găsirea unei foi de lucru din toamna anului trecut sau probleme legate de depozitarea planurilor de lecții pe parcursul unui an întreg. Când salvați fișierele în "cloud" cu Google Drive, aceste probleme sunt rezolvate și chiar mai mult!

Când stocați și accesați fișierele în cloud, puteți partaja documente prin intermediul internetului, reducând nevoia de a printa. Și pentru că serverele de stocare din cloud sunt prevăzute cu sisteme de rezervă (back-up) nu vă veți pierde munca chiar dacă vi se blochează computerul. În această secțiune, vom afla ce înseamnă stocare în cloud, cum creați documente noi și cum se mută fișierele existente, în cloud.

Ce veți învăța?

În această secțiune veți învăța:

  • Cum poate fi utilizat Google Drive pentru stocarea în cloud
  • Încărcarea fișierelor în Google Drive
  • Cum se creează documente în Google Drive
  • Sfaturi pentru organizarea fișierelor din Google Drive
  • Cum să colaborați folosind Documente Google
  • Sfaturi pentru folosirea suitei Documente Google în clasă
  • Cum funcționează Classroom cu aplicațiile Documente și Drive

Ce produse vom prezenta?

În această secțiune vom folosi aceste produse. Nu trebuie să le stăpâniți foarte bine, dar familiarizați-vă cu ele dacă nu le-ați mai folosit. Pentru ajutor, dați clic pe pictogramele de mai jos.

Ce abilități sunt necesare?

Pe parcursul acestei secțiuni vă vom cere să îndepliniți sarcini care presupun abilitățile prezentate mai jos. Nu vă faceți griji. Vă vom arăta unde puteți să deprindeți fiecare abilitate atât aici, cât și în FIECARE lecție.